Jump to content
Sign in to follow this  
Thebowflexbody

The Biden Laptop Blues *****

Recommended Posts

Lmao, Steve Bannon! Did he tweet that from prison?

steve bannon orlando GIF

  • Haha 1

“There he goes. One of God's own prototypes.

A high-powered mutant of some kind, never even considered for mass production.

Too weird to live, and too rare to die.”

 

Twitter: @HKTheResistance

 

HipKat, on *** other h***, is genuine, unapoli***tically nasty, and w**** his hea** on his ******. jc856

I’ll just forward them to Bridgett. comssvet11

Seek help. soflabillsfan

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Thebowflexbody said:

I would not underestimate Steve Bannon.  Just sayin'.  LOL :classic_happy:

He always comes through when he says he has the goods.  :niterider:

 

  • Thanks 1

process.jpg

 

Fuck this team

I'll tie a frying pan to my ass so you hurt your penis, you ****ing homo!

Shut the fuck up dark cloud pussy

Anyone who is foolish enough to not be a Buffalo Bills fan can go f*ck themselves with a wooden shovel handle.

image-trump-emoticon.png

also, all that shit in your signature is beyond annoying. just like you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Woody said:

Well, that tweet got nuked.  Good job covering up for Joe30330, Twitler.  :niterider:

https://twitter.com/WarRoomPandemic/status/1319652462966591488

  • Like 1
  • Thanks 1

process.jpg

 

Fuck this team

I'll tie a frying pan to my ass so you hurt your penis, you ****ing homo!

Shut the fuck up dark cloud pussy

Anyone who is foolish enough to not be a Buffalo Bills fan can go f*ck themselves with a wooden shovel handle.

image-trump-emoticon.png

also, all that shit in your signature is beyond annoying. just like you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Woody said:

I’m just wondering why now? What’s his motivation at this obviously important time? Conscience? Yeah, right. 
 

something is motivating him........

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, HipKat said:

Lmao, Steve Bannon! Did he tweet that from prison?

steve bannon orlando GIF

Looks like Christie lost weight

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, jc856 said:

I’m just wondering why now? What’s his motivation at this obviously important time? Conscience? Yeah, right. 
 

something is motivating him........

A #metoo movement for sleazebags?  :niterider:

And the FBI is interviewing him this afternoon.  That has to be motivating.  :niterider:

 


process.jpg

 

Fuck this team

I'll tie a frying pan to my ass so you hurt your penis, you ****ing homo!

Shut the fuck up dark cloud pussy

Anyone who is foolish enough to not be a Buffalo Bills fan can go f*ck themselves with a wooden shovel handle.

image-trump-emoticon.png

also, all that shit in your signature is beyond annoying. just like you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Philly'sFinest said:

The brilliance of Hip and Frawk

Memes is their greatest form of attack 

The difference between them and children are negligible 

Hey! I like memes! At least they throw some humor into the nastiness!😎😎

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, jc856 said:

I’m just wondering why now? What’s his motivation at this obviously important time? Conscience? Yeah, right. 
 

something is motivating him........

As long as he speaks the truth, I don't really care.  Vindictive doesn't necessarily mean untrue.  Pay back maybe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Woody said:

A #metoo movement for sleazebags?  :niterrider:

No really, Woody. What would cause him to turn on his old boss?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Thebowflexbody said:

As long as he speaks the truth, I don't really care.  Vindictive doesn't necessarily mean untrue.  Pay back maybe.

Maybe payback. I don’t know their history together. Maybe Biden never invited him for a nude swim in front of the female secret service.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, jc856 said:

No really, Woody. What would cause him to turn on his old boss?

Why did Anita Hill wait until Clarence Thomas was getting appointed to come out about him? People always seem to wait until the opportune moment.


Ed Oliver is my adopt-a-Bill

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, jc856 said:

No really, Woody. What would cause him to turn on his old boss?

He did say that he's still pissed off about some business dealings he had with China and Hunter.  Hunter brought him in to be CEO of Sinohawk Holdings, which was pretty much a bullshit company.  China would "fund" the company and then Hunter would skim off whatever money he wanted from those funds.  They ended up having a falling out when Tom tried to stop the skimming.  :niterider:

 

  • Like 1

process.jpg

 

Fuck this team

I'll tie a frying pan to my ass so you hurt your penis, you ****ing homo!

Shut the fuck up dark cloud pussy

Anyone who is foolish enough to not be a Buffalo Bills fan can go f*ck themselves with a wooden shovel handle.

image-trump-emoticon.png

also, all that shit in your signature is beyond annoying. just like you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Woody said:

He did say that he's still pissed off about some business dealings he had with China and Hunter.  Hunter brought him in to be CEO of Sinohawk Holdings, which was pretty much a bullshit company.  China would "fund" the company and then Hunter would skim off whatever money he wanted from those funds.  They ended up having a falling out when Tom tried to stop the skimming.  :niterider:

You want to weigh in on this HK, Frawk?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, jc856 said:

You want to weigh in on this HK, Frawk?

If this is all true, Congress should apologize for impeaching the President.

  • Like 1

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Philly'sFinest said:

Yeehaw!  :niterider:

 

Screen Shot 2020-10-23 at 4.46.07 PM.png


process.jpg

 

Fuck this team

I'll tie a frying pan to my ass so you hurt your penis, you ****ing homo!

Shut the fuck up dark cloud pussy

Anyone who is foolish enough to not be a Buffalo Bills fan can go f*ck themselves with a wooden shovel handle.

image-trump-emoticon.png

also, all that shit in your signature is beyond annoying. just like you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Woody said:

He always comes through when he says he has the goods.  :niterider:

Which is what got him arrested. You really gonna trust a guy who's facing indictments??


“There he goes. One of God's own prototypes.

A high-powered mutant of some kind, never even considered for mass production.

Too weird to live, and too rare to die.”

 

Twitter: @HKTheResistance

 

HipKat, on *** other h***, is genuine, unapoli***tically nasty, and w**** his hea** on his ******. jc856

I’ll just forward them to Bridgett. comssvet11

Seek help. soflabillsfan

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, HipKat said:

Which is what got him arrested. You really gonna trust a guy who's facing indictments??

Yup.  :niterider:

 


process.jpg

 

Fuck this team

I'll tie a frying pan to my ass so you hurt your penis, you ****ing homo!

Shut the fuck up dark cloud pussy

Anyone who is foolish enough to not be a Buffalo Bills fan can go f*ck themselves with a wooden shovel handle.

image-trump-emoticon.png

also, all that shit in your signature is beyond annoying. just like you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, HipKat said:

Which is what got him arrested. You really gonna trust a guy who's facing indictments??

I'll most certainly listen.  If he has proof......he has proof.  I'm not claiming the guy is legit at this point.  Time will tell.  Hard to get away with shit in this day and age.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Woody said:

Yup.  :niterider:

And you support Trump so yeah, makes sense... Might as well climb aboard all the sinking ships


“There he goes. One of God's own prototypes.

A high-powered mutant of some kind, never even considered for mass production.

Too weird to live, and too rare to die.”

 

Twitter: @HKTheResistance

 

HipKat, on *** other h***, is genuine, unapoli***tically nasty, and w**** his hea** on his ******. jc856

I’ll just forward them to Bridgett. comssvet11

Seek help. soflabillsfan

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, HipKat said:

And you support Trump so yeah, makes sense... Might as well climb aboard all the sinking ships

LOL.  :classic_laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Philly'sFinest said:

The brilliance of Hip and Frawk

Memes is their greatest form of attack 

The difference between them and children are negligible 

still waiting for you to PM me so you can get the details on how to find and bitch slap me......


lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...