Jump to content

Recommended Posts

6 minutes ago, Woody said:

Oh look, right on the front cover. Russia’s newest asset!


“There he goes. One of God's own prototypes.

A high-powered mutant of some kind, never even considered for mass production.

Too weird to live, and too rare to die.”

 

Twitter: @HKTheResistance

 

HipKat, on *** other h***, is genuine, unapoli***tically nasty, and w**** his hea** on his ******. jc856

I’ll just forward them to Bridgett. comssvet11

Seek help. soflabillsfan

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, HipKat said:

Oh look, right on the front cover. Russia’s newest asset!

all you need to know is that fatfuk has been surrounded by criminality his entire presidency *Manafort *Flynn *Gates *Stone *Pappy *Cohen all convicted felons. *Bannon charged with a felony and a central player in this dumbass caper (he's angling for a pardon)..... *Rudy (White House was warned Giuliani was target of Russian intelligence operation to feed misinformation to Trump) the other player..... nah, Bannon and Rudy as the lead idiots in this story doesnt sound fishy at all does it?

He can't win on his record, the art of the deal guy can't get a stimulus deal done (***lol) and he cant even keep himself from getting sick so he can't talk about the plague....

that leaves his closing campaign message a tired old rerun of butteremials.....zero imagination!  comical. 

  • Like 1

lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 212frawk said:

all you need to know is that fatfuk has been surrounded by criminality his entire presidency *Manafort *Flynn *Gates *Stone *Pappy *Cohen all convicted felons. *Bannon charged with a felony and a central player in this dumbass caper (he's angling for a pardon)..... *Rudy (White House was warned Giuliani was target of Russian intelligence operation to feed misinformation to Trump) the other player..... nah, Bannon and Rudy as the lead idiots in this story doesnt sound fishy at all does it?

He can't win on his record, the art of the deal guy can't get a stimulus deal done (***lol) and he cant even keep himself from getting sick so he can't talk about the plague....

that leaves his closing campaign message a tired old rerun of butteremials.....zero imagination!  comical. 

Sad attempt at deflection. 

More bad info to try and discredit legit info 

Gonna be hard to keep this up when more and more comes to light

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, HipKat said:

Oh look, right on the front cover. Russia’s newest asset!

🤣😂

Russia, Russia, Russia!

You dopes played this card already and it was bogus. Weren't you on that train telling everyone Trump was guilty and would be locked up and impeached?

You're all left with the weakest defense to try and deny this, but it will get to the point where it cannot be denied.

Biden can't even deny it...he simply gets triggered when asked which is a clear tell that it's true.

Simply disgraceful that you or anyone excuses this and wants to vote for him.

Voting for a sell out to China means you also sell out America. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Philly'sFinest said:

Sad attempt at deflection. 

More bad info to try and discredit legit info 

Gonna be hard to keep this up when more and more comes to light

 fatfuk has convicted felons all around him, is an unindicted felon himself (Individual-1) and he cant run on his record.  that's not deflection, its fact.

 

Butteremails.jpg


lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, 212frawk said:

 fatfuk has convicted felons all around him, is an unindicted felon himself (Individual-1) and he cant run on his record.  that's not deflection, its fact.

Butteremails.jpg

 

14 minutes ago, 212frawk said:

 fatfuk has convicted felons all around him, is an unindicted felon himself (Individual-1) and he cant run on his record.  that's not deflection, its fact.

Butteremails.jpg

Where's your proof it's misinformation?

It's been verified and authenticated.

You're resorting back to attacks on people that aren't relevant and some that are actually guilty of nothing or simply accused at this point.

Easy to see what you are doing here.

Dispute the authenticity of the emails with something legit or STFU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let me also say that it's seriously disturbing that you guys aren't even slightly concerned that this is true and what it means.

As it's been pointed out...these have been authenticated. Biden camp has not denied it and it's been four days now. Shady Schiff says it's disinformation, but has no way to prove it...simply pushing out a narrative to deflect. 

Let's talk about how you would feel about it if it really is legit since it actually is.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Philly'sFinest said:

Where's your proof it's misinformation?

It's been verified and authenticated.

You're resorting back to attacks on people that aren't relevant and some that are actually guilty of nothing or simply accused at this point.

Easy to see what you are doing here.

Dispute the authenticity of the emails with something legit or STFU

Tell me which email(s) we are talking about, what the relevance may be and really WTF problem you are referring to. Because as usual, you give no context, just an empty assertion.

A few points:

Rudy admitted his contact is 50/50 a russian asset

as for blanket denial, this guy said it better than me:

Common practice in these operations is to load the bait files with plenty of genuine hacked/stolen documents, photos, etc., then salt them with some forgeries.....This technique puts the target in a position where they cannot deny the genuineness of some of the materials (which might be proved by other means) but also must not seem to be conceding the genuineness of all the materials (which would tend to validate the salted forgeries). All things to keep in mind when someone demands to know why Biden hasn't declared the emails illegitimate. The method of the operation might be to place him in just such a position.

Here is a long thread casting doubt on the mess from the hardware angle of this dopey hoax....

There is a reason why fatfuk wants everyone chasing this hoax, it attempts to keep ppl from talking about his horrific record..... he won't talk about his record and he hopes no one else will...... just another shiny object for ppl to chase while Individual-1 hides from his record and the criminality that has surrounded his presidency from before it started.


lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, 212frawk said:

Tell me which email(s) we are talking about, what the relevance may be and really WTF problem you are referring to. Because as usual, you give no context, just an empty assertion.

A few points:

Rudy admitted his contact is 50/50 a russian asset

as for blanket denial, this guy said it better than me:

Common practice in these operations is to load the bait files with plenty of genuine hacked/stolen documents, photos, etc., then salt them with some forgeries.....This technique puts the target in a position where they cannot deny the genuineness of some of the materials (which might be proved by other means) but also must not seem to be conceding the genuineness of all the materials (which would tend to validate the salted forgeries). All things to keep in mind when someone demands to know why Biden hasn't declared the emails illegitimate. The method of the operation might be to place him in just such a position.

Here is a long thread casting doubt on the mess from the hardware angle of this dopey hoax....

There is a reason why fatfuk wants everyone chasing this hoax, it attempts to keep ppl from talking about his horrific record..... he won't talk about his record and he hopes no one else will...... just another shiny object for ppl to chase while Individual-1 hides from his record and the criminality that has surrounded his presidency from before it started.

Jesus

It's been proven not to be Russian disinformation.

Until you admit this FACT, there's no point in further discussion.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Philly'sFinest said:

Jesus

It's been proven not to be Russian disinformation.

Until you admit this FACT, there's no point in further discussion.

LOL. I love it. They pivot right back to Russia and saying it came out of the Kremlin. The bad news? No one is listening to them anymore, only the lunatic fringe is buying this story.


Sack "The Buffalo Range's TRUSTED News Source!"

“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.” ~ Dresden James

Parler @NYexile

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Philly'sFinest said:

Jesus

It's been proven not to be Russian disinformation.

Until you admit this FACT, there's no point in further discussion.

Giuliani was telling Crowder with tongue firmly planted in cheek that his information was 50/50 Russian.

Frawk and the other Trump haters bought it hook, line and sinker as being truthful.

😂😂😂😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Philly'sFinest said:

Jesus

It's been proven not to be Russian disinformation.

Until you admit this FACT, there's no point in further discussion.

eat shit MAGAT, show the proof.  you are the king of evidence free assertion.  Moreover, its been proven that fatfuk sleeps with his daughter, eat human babies for breakfast and was sent here by Iran.  Prove me wrong. 


lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, LIBills said:

Giuliani was telling Crowder with tongue firmly planted in cheek that his information was 50/50 Russian.

Frawk and the other Trump haters bought it hook, line and sinker as being truthful.

😂😂😂😂😂😂

sure thing you dumbfuk

ifotbcy4nth69z8zg.jpg


lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites

and guess what, none of you MAGATs is talking about fatfuks stellar record.

Worst unemployment since depression

country overwhelmed by a plague

no stimulus deal from the Art of the Deal guy ***lol

N Korea with ICBM

etc


lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, 212frawk said:

and guess what, none of you MAGATs is talking about fatfuks stellar record.

Worst unemployment since depression

country overwhelmed by a plague

no stimulus deal from the Art of the Deal guy ***lol

N Korea with ICBM

etc

Unemployment was at an all time low for blacks and so was the poverty level before China (Bidens master) sent the virus to us.

Pelosi won't make a deal so idiots like you can puppet these exact lines.

Emails are proven and verified, dipshit!

You can cling to whatever you want to, but the facts are it's legit. 

You are ignoring a man that used his position to enrich himself and his family at our countries expense. He's compromised, and who knows what these countries hold over his head.

Shit...go look at how they verified that people within the CCP visited the white house and met with Biden...it's proven and the white house records show it.

You're a moron and will apologize anything including selling out your own country in the sake of your hatred for a president that has done a fantastic job all while having to deal with corrupt media and swamp creatures throughout our corrupt government fighting him all the way because they never could accept that they lost and that they lost all the money they put into Hillarys campaign.

https://www.breitbart.com/politics/2020/10/16/exclusive-this-is-china-inc-emails-reveal-hunter-bidens-associates-helped-communist-aligned-chinese-elites-secure-white-house-meetings/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Philly, Bowman and LI are funny as fuck to read. The sheer amount of disinformation they fall for and how easily they get triggered is not only pathetic, but pathetic on an epic level. And Sack is in a whole category of his very own.

 


“There he goes. One of God's own prototypes.

A high-powered mutant of some kind, never even considered for mass production.

Too weird to live, and too rare to die.”

 

Twitter: @HKTheResistance

 

HipKat, on *** other h***, is genuine, unapoli***tically nasty, and w**** his hea** on his ******. jc856

I’ll just forward them to Bridgett. comssvet11

Seek help. soflabillsfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

The leftist homos on the Range are funny as fuck to read. The sheer amount of disinformation they fall for and how easily they get triggered is not only pathetic, but pathetic on an epic level. And SwampKat is in a whole category of his very own.  :niterider:

 

  • Like 1

process.jpg

 

Fuck this team

I'll tie a frying pan to my ass so you hurt your penis, you ****ing homo!

Shut the fuck up dark cloud pussy

Anyone who is foolish enough to not be a Buffalo Bills fan can go f*ck themselves with a wooden shovel handle.

image-trump-emoticon.png

also, all that shit in your signature is beyond annoying. just like you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 212frawk said:

sure thing you dumbfuk

ifotbcy4nth69z8zg.jpg

You calling someone a dumb fuck is quite laughable.

Quoting all leftist bullshit articles mean NOTHING to no one with a brain.

God you Trump haters are the biggest Romper Room retards on the planet as ANYTHING that is bad for Trump..... truthful.............. anything good for Trump, bullshit.

Get a fucking mind of your own.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Philly'sFinest said:

Unemployment was at an all time low for blacks and so was the poverty level before China (Bidens master) sent the virus to us.(/quote) Well boohoohoo.  tough shit asshat, he's the president and owns the good and the bad.  and unless shit is on auto pilot, he makes everything worse.

Pelosi won't make a deal so idiots like you can puppet these exact lines. Actually its the turtle that wont make a deal.  Fatfuk cant even art of the deal himself to something with his own party

Emails are proven and verified, dipshit!  The next time you a) prove that and b) describe how it makes one single bit of difference will be the first.

You can cling to whatever you want to, but the facts are it's legit. 

You are ignoring a man that used his position to enrich himself and his family at our countries expense. He's compromised, and who knows what these countries hold over his head. Youre gonna throw this shit out there when your man spends 50% of his time at properties he owns while taxpayers shovel money at him? While sycophants patronize him and line his pockets in return for political favors? The depth of your hypocrisy is limitless

Shit...go look at how they verified that people within the CCP visited the white house and met with Biden...it's proven and the white house records show it.  I told you I aint doing your job for you.  The fucking NYPost story said all this info is at the FBI.... WHERE ARE THE INDICTMENTS??????

You're a moron and will apologize anything including selling out your own country in the sake of your hatred for a president that has done a fantastic job all while having to deal with corrupt media and swamp creatures throughout our corrupt government fighting him all the way because they never could accept that they lost and that they lost all the money they put into Hillarys campaign. Eat Shit you pathetic apologist.... your man is going down in flames and you will always have the stink of his criminality on you.

lol brietbart.... what, couldnt find a reddit thread to back up your pathetic hoax?

https://www.breitbart.com/politics/2020/10/16/exclusive-this-is-china-inc-emails-reveal-hunter-bidens-associates-helped-communist-aligned-chinese-elites-secure-white-house-meetings/

Happy Halloween

lol corn.jpg


lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, LIBills said:

You calling someone a dumb fuck is quite laughable.

Quoting all leftist bullshit articles mean NOTHING to no one with a brain.

God you Trump haters are the biggest Romper Room retards on the planet as ANYTHING that is bad for Trump..... truthful.............. anything good for Trump, bullshit.

Get a fucking mind of your own.

MAGAT tears are the best tears!


lol

 

ECQKgbmW4AAkI5n.jpg:large

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, 212frawk said:

Happy Halloween

lol corn.jpg

Exact response I figured. 

You're a clown that has been wrong for the past four years and will continue to be wrong, except now you're gonna try to damage this country with your TDS.

You're a sell out like China Joe and his corrupt family.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's hilarious that the entire Steele Dossier was based on a bunch of bullshit from Russian sources seeking to sow disinformation to kink up the election and the Leftists swore it was all legit (some still do). Now, when we have LEGITIMATE information about collusion with receipts, testimonials, e-mail, and everything they try to say it came straight from the Kremlin to smear Biden. Biden doesn't need any smearing as he's done it all by himself the past nearly 5 decades.

  • Thanks 1

Sack "The Buffalo Range's TRUSTED News Source!"

“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.” ~ Dresden James

Parler @NYexile

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, 212frawk said:

Happy Halloween

oure gonna throw this shit out there when your man spends 50% of his time at properties he owns while taxpayers shovel money at him? While sycophants patronize him and line his pockets in return for political favors? The depth of your hypocrisy is limitless

Not to mention the 1.9 BILLION Dollars his family has profited from his position as POTUS


“There he goes. One of God's own prototypes.

A high-powered mutant of some kind, never even considered for mass production.

Too weird to live, and too rare to die.”

 

Twitter: @HKTheResistance

 

HipKat, on *** other h***, is genuine, unapoli***tically nasty, and w**** his hea** on his ******. jc856

I’ll just forward them to Bridgett. comssvet11

Seek help. soflabillsfan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, SackMan518 said:

It's hilarious that the entire Steele Dossier was based on a bunch of bullshit from Russian sources seeking to sow disinformation to kink up the election and the Leftists swore it was all legit (some still do). Now, when we have LEGITIMATE information about collusion with receipts, testimonials, e-mail, and everything they try to say it came straight from the Kremlin to smear Biden. Biden doesn't need any smearing as he's done it all by himself the past nearly 5 decades.

Your stupidity is contagious and your other stooges have all been afflicted by it.

 

Steel Dossier lol.. keep pulling that discredited card, dumbass.


“There he goes. One of God's own prototypes.

A high-powered mutant of some kind, never even considered for mass production.

Too weird to live, and too rare to die.”

 

Twitter: @HKTheResistance

 

HipKat, on *** other h***, is genuine, unapoli***tically nasty, and w**** his hea** on his ******. jc856

I’ll just forward them to Bridgett. comssvet11

Seek help. soflabillsfan

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, HipKat said:

Not to mention the 1.9 BILLION Dollars his family has profited from his position as POTUS

Legally and not denied by anyone.

Bidens are corrupt and sold out your country and you couldn't care less.

TDS runs deeper than your love for your country 

Tragic 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...